2 lata
Smartcams
ul. Zielona 5, 32-200 Miechów
Prosimy o zgłaszanie reklamacji na adres e-mail: kontakt@smartcams.pl wraz z opisem usterki sprzętu.
Wtedy udzielimy niezbędnych informacji oraz poinformujemy co mogą Państwo zrobić i gdzie odesłać sprzęt, chyba że uda się rozwiązać problem zdalnie. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.
14 dni
Smartcams
ul. Zielona 5, 32-200 Miechów
Kupujący
Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni, (TYLKO NA NOWE PRODUKTY SPRZEDAWANE NA AUKCJACH) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@smartcams.pl Przesyłkę należy nadać na adres Smartcams ul. Zielona 5, 32-200 Miechów. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedający ma na zwrot pieniędzy 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu oraz zwrotu towaru. Sprzedający zwraca też kupującemu koszt najtańszej oferowanej przez siebie wysyłki. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Formularz do pobrania: https://cdn.dcsaas.net/istore/pdf/returnform.pdf